NTGravity Zone Manifesto

Hello... First of all Welcome and Selamat Datang... 

Entri aku yang pertama untuk tahun 2012 - pembaharuan pada NTGravity Zone for 2012(and hopefully berterusan), adalah pada layout yang terbaru.. Disamping itu, blog ini jugak akan dipaparkan dalam campuran Bahasa Melayu atau English sebab adakalanya aku teringin betul nak post something dalam bahasa Melayu.. I hope everybody is happy while surfing this blog.. Blog NTGravity Zone asalnya blog tentang apa yang berlaku di sekitar kehidupan aku. Aku namakan blog nieh as NTGravity Zone sebab NT (anti) Gravity (graviti) Zone (kawasan) kira macam zone alam maya aku laa... Kenapa aku pilih NT instead of Anti itu sendiri kerana di search engine adakalanya akan memblock sesuatu ayat yang berunsur A-N-T-I.. dulu la.. so pada masa tu blog aku selalu ada tanda warning di hujung kalau buat carian. As if aku ada letak virus kat link tu.. So to be safe aku ubah nama blog serta nama link di Blogger ke N T.

Di samping itu, kebanyakan graphic yang digunakan di NTGravity Zone adalah dihasilkan oleh aku sendiri. Namun adakalanya aku akan merembat jugak dari internet (Mr. Google yang kasi link...) so jika korang tengok graphic yang ada watermark nama blog ini itu aku la yang punya, dan selain dari itu aku akan credit kepada blog/owner/link dari mana hasil penculikan itu ditemui. Kepada yang punya graphic yang telah aku TERculik, kalau anda ingin ia dikeluarkan dari blog ini, sila lah berhubung dengan aku sendiri di Facebook aku (situ jer tempat yang aku paling responsive).. or Email aku kat ntgravity[at]gmail[dot]com

NTGravity Zone nieh mengisahkan tentang apa - apa aje yang aku ingin paparkan mungkin resipi yang pernah dimasak oleh aku atau friends or family dan juga craft hasil kerja tangan aku yang lasak nieh.. hehehe.. Aku berharap everybody will inspired dengan apa yang aku paparkan... So apalagi tunggu... sila laa... Bismillah~ Bismillah~!


NTGravity : Love food.. keep on craving and still helpless on how to lose it... hahahahahha

Peace No War
Haiittt~

You Might Also Like

0 Rants Found

NTGravitians.. you have something to say?
Please do... Thanks~♥!