3x

3 x Benci 4 x Cinta Bab 3

Hello... Selamat Hari Gawai to all my friends yang menyambutnya....

Kalau korang masih ingat last entry aku berkenaan dengan novel pertama aku... 

3x Benci 4 x Cinta

Sedikit tentang novel nieh Aliah tersepit di antara cinta pertama dan pertama kali dicintai.. Danial cuba mendampingi, Jeremy yang dikasihi dan Mr.'Kot-Hitam' yang mencuri hatinya dan merubah segalanya. Yang pasti setiap kali Aliah membencinya setiap kali itulah cinta si Dia berganda... 

Siapa si dia tuh.. haaa baca laa... 

Kali nieh aku dah tetapkan setiap update adalah setiap dua minggu pada hari jumaat... takde sebab cuma aku nieh sibuk jer - nak update blog nieh, blog my souljas, cari bahan, my free lance job buat video untuk pre-wedding, sambil carik kerja, cari jodoh, main dengan anakkucing kesayangan dan banyak lagi lah..! hahaha
Ini bukan rungutan tapi kenyataan <-- dalam nada David Teo... hhehehehe...

Ok kalau nak baca bab ketiga novel nieh silakan lah klik link di bawah gambar. Komen yerr.. Maybe boleh cer teka next thing might happen...? 

Oh yeah every update aku akan buat dedication.. so first nieh aku dedication khas buat adik - beradik aku di Wonderful Souljas Secret Society >>>Facebook<<< atau >>>Blog<<< - mereka nieh lah keluarga kedua aku..! Yang selalu bagi semangat time aku down, penyeri hidup aku.. orang gila yang sudi berkawan dengan aku yang gila jugak ni! Aku sayang korang!

Maybe aku takkan buat dedication macam tuh untuk korang laa kan... tapi dapat dedication and dibaca oleh puluhan (hopefully in future ratusan or ribuan... Insya Allah...) orang.. Popular gak kan...?


3 x Benci 4 x Cinta

Bab 1 >>>Mula Baca<<<

Bab 2 >>>Mula Baca<<<

Bab 3 >>>Mula Baca<<<

NTGravity : Rasa happy dapat buat sesuatu yang diminati.... *melayang di udara...*

Haiiittt~!!!

You Might Also Like

0 Rants Found

NTGravitians.. you have something to say?
Please do... Thanks~♥!