3x

Novel : 3 x Benci, 4 x Cinta (´ ▽`).。o♡

Salam...

Ok jom teruskan... Korang suka baca novel ke..? Novel melayu? 

Maybe korang boleh cuba baca novel sulung aku yang aku dah upload kan di [Wattpad.com ]

3x Benci, 4x Cinta

Novel ni mengisahkan Aliah yang tersepit di antara cinta pertama dan pertama kali dicintai.. Danial yang cuba mendampingi, Jeremy yang dikasihi dan Mr.'Kot-Hitam' yang mencuri hatinya dan merubah segalanya. Yang pasti setiap kali Aliah membencinya setiap kali itulah cinta si Dia berganda... 

Siapa si Dia? baca laaa... hahaha...

Boleh rujuk entry aku tentang novel nieh kat [ SINI ] dan [ SINI ]

=== Idea Asal Novel ===

Boleh baca tentang idea asal novel aku nieh di [ SINI ]

Sehingga hari ini 22 Julai 2012 sudah aku upload 8 bab daripada XXXX bab.. (giler banyak 'XXXX')

Dan aku telah menukar cover novel aku sejak bab yang ke enam.

Sila la komen....

Ada yang kata - nampak macam real jer cover tuh sedangkan yang lelaki tuh Japanese manakala yang awek dalam cover tuh *kalau tak kenal.. memanglahhh...* actually Hindustan... Terima kasih kerana memuji.. tak dapat saya nak tulis nama banyak sangat.. *membakar semangat daku..*

Aliah??
Asalnya aku nak pilih watak Nor Fazura tapi setelah ditolak ditambah dibahagi didarab aku tukar fikiran...

Cantik kan dia... Taken from BeautifulNara

NTGravity : Alhamdullilah... tak sangka sambutan mengalakkan.....
Haiittt~!!

You Might Also Like

0 Rants Found

NTGravitians.. you have something to say?
Please do... Thanks~♥!